Highlights

Profilkläder

Hägglunds SKi Teams profilkläder levereras via Trimtex, Intersport och Fjällräven.

Trimtex står för leverans av tävlingsdräkt, överdragsoverall, väst, hoodie, mössa, pannband och buff i unik Hägglundsdesign.

Tävlingsdräkt, overall, väst och hoodie är beställningsvara via Intersport en gång per år (varje höst) medan mössa, pannband och buff finns att köpa under hela säsongen på Skyttis IP, i samband med våra träningar.De beställda Trimtexkläderna levereras via Intersport och hämtas ut av beställaren på Intersport i Örnsköldsvik.

Intersport levererar funktionströja, huvtröja, pikétröja, reflexväst mm i vår klubbdesign. Dessa produkter kan man köpa direkt på Intersport under hela säsongen.

Fjällräven levererar en vinterjacka med en vävd Hägglundslogo fäst på bröstet på jackan. Jackan kan beställas en gång per säsong via klubbens klädansvariga.

Hela kollektionen finns i vår föreningsprofil nedan (pdf).

HYRKLÄDER

Föreningsmedlemmar upp t. o. m. 16 år har möjlighet att hyra överdragsoverall, väst och tävlingsdräkt ur vår kollektion.

Hyresperioden är säsongsvis från 1 oktober – 30 april.

Hyreskontrakt på kläder tecknas i  samband med träningar på Skyttis IP, alternativt kontakta klädansvarig.

KlädesplaggKostnad per säsong
Överdragsoverall250 sek
Väst200 sek
Tävlingsdräkt 200 sek

OBS!

Tänk på att du kan stödja föreningen genom att koppla ditt Intersportkort till Hägglunds SK Ski Team. Detta kostar inget, drabbar inte din personliga bonus och ger Hägglunds bonus för varje gång du handlar på Intersport. Koppling av ditt kort gör du via följande länk, på Intersports hemsida eller i butiken.

Ansvarig köp- och hyreskläder:

Märta Arnlöf, mobil: 070-635 49 83

Guldpartner